Jauno Līderu vidusskolas 10. klasei mācības noris, ieviešot projektā Skola2030 pilnveidoto saturu. Viens no jauninājumiem ir kurss “Kultūra un māksla”. Sasniedzamie rezultāti šajā kursā ir skolēnu kultūras izpratnes veidošana un piedzīvošana klātienē dažādus mākslas veidus, tāpat skolēns veido interesi par dažādām kultūras izpausmēm, veido savu identitāti, novērtē emocionālo un estētisko pieredzi, kā arī ļaujas daudzveidīgam radošajam procesam.
Skolēni Psiholoģiju un Kultūru un mākslu apgūst pie skolas sadarbības partneriem – Latvijas Kultūras koledžas mācībspēkiem. Mācībspēki ir ļoti atsaucīgi un profesionāli. Kā izskanēja iepazīšanās sarunā, pedagogi ar savu kompetenci un pieredzi palīdzēs mums kļūt par labākiem cilvēkiem.
Aija: “Ieguvu jaunu pieredzi. Teātra vingrinājumos bija ļoti jautri piedalīties. Es ar nepacietību gaidīšu nākamo reizi. Psiholoģijas stundā bija interesanti ieskatīties klasesbiedru vasarā no citu skatupunkta. Man patika pastaigas un darbošanās Ziedoņdārzā.”
Aleksejs: “Man ļoti patika uzstāšanās. It īpaši improvizācija ar palīgpriekšmetiem.”
Dāvis: “Man ļoti patika process. Ļoti interesanti bija paklausīties, ko stāsta inteliģenti cilvēki. Viss bija ideāli, man patīk tēlot visādas situācijas.”
Edīte: “Pirmais iespaids ir ļoti labs, nav ne vienu brīdi garlaicīgi. Uz nodarbībām braucu ar prieku!”
Elizabete: “Mācības Rīgas Kultūras koledžā bija interesanti apbrīnojamas. Manuprāt, šis brauciens ne tikai ieveda mūs teātra un mākslas pasaulē, bet arī saliedēja un lika iepazīt klasesbiedrus no cita skatupunkta! Es gribētu nākotnē darboties kultūras jomā!”
Ieva: “Kultūras koledžā man patika nodarbības ar skolotāju Edīti, jo man patīk aktīvas nodarbības. Man arī patika psiholoģijas nodarbības. Bija interesanti doties pastaigā uz Ziedoņdārzu. Mācību diena kopumā bija interesanta un emocijām bagāta.”
Māra: “Ļoti patika pasniedzēju radošums un aizrautība. Nevienā brīdī nebija garlaicīgi. Visu laiku bija, ko darīt. Labprāt brauktu un piedalītos biežāk.”
Paula: “Kultūras koledžā man patika nodarbības uz skatuves, interesantie uzdevumi, lasīt “random” dzejoļus un visvairāk man patika uzdevums, kurā bija jāsadalās divās grupās, un bija jāizdomā vairāki fakti par vienu grupas dalībnieku, un vēlāk citiem bija jāuzmin, par kuru ir stāsts.”
Varam secināt, ka ikvienam līderim šīs prasmes palīdz attīstīt personību, emocionālo stāju un noderēs, meklējot darbu nākotnē! Tāds ir arī mūsu skolas uzdevums! Turpināsim stāstīt par piedzīvoto!
10. klases komanda